10 жовтня 2019 року з лекцією «Місце маркетингу в діяльності Церкви» завітав кандидат педагогічних наук, доцент КНУКіМ Тарас Григорчук. Гостя представив усім присутнім диякон Михайло Омелян, який у вступному слові зазначив, що маркетинг чітко показує, якими механізмами можна досягнути певних цілей.
Тарас Григорчук ознайомив присутніх зі значенням терміну «маркетинг» – вид людської діяльності, яка спрямована на задоволення потреб засобами обміну. Як підкреслив доповідач:
• маркетинг – це глибоко соціальний процес, який неможливий без участі, взаємодії двох людей у системі людина-природа, природа-природа. Це діяльність людей і для людей;
• потреби людей досліджуються, виявляються й потім, відповідно до цього, формується інструментарій для створення продукту, який може задовольнити ці потреби. Для прикладу лектор навів ситуацію з компанією «Нокіа», яка навідріз відмовилася створювати тачскрін для телефонів, вважаючи кнопки обов’язковими й потрібними – так говорили соціальні опитування. На противагу цієї думки, Стів Джобс вивів концепцію лише однієї кнопки для телефонів. Тому людина, яка розуміє потреби людей заздалегідь, може досягнути успіху;
• чим краще організована Церква, тим краще вірянам, які починають розуміти, що вони сповідають одне хрещення й не бажають переходити в інші вірування. Маркетинг, які використовують інші вірування, не залишають вибору людям, як, приклад, «Біле братство», яке об’єднувало переважно молодь;
• необхідно знати як краще впровадити маркетинг. Першим кроком є покращення виробництва, знання продукту, його характеристик (за задумом, за реальним виконанням, з підкріпленням). Крім цього, одним із головних моментів є знання про продукт. Через це, на думку доповідача, виникають непорозуміння майбутніх вірян із приходом на службу: більшість із них не знає, що там відбувається.
Упродовж лекції відбувався активний діалог лектора з аудиторією. На її завершення диякон Михайло Омельян вручив подяку від КПБА доповідачу Тарасу Григорчуку.
Фото: Олександр Була
Прес-служба КПБА