26 квітня 2010 року у Київській православній богословській академії відбувся захист кандидатських дисертацій. Першим до захисту дисертації приступив аспірант-викладач КПБА Хорошко Олександр Вікторович.
Тема його дослідження: «Епоха імператора Юстиніана І Великого (527-565р.р.) та її відображення у творах візантійських істориків». Після зачитання здобувачем автобіографії, рецензію на дослідження виголосив науковий керівник доцент протоієрей Костянтин Лозінський. Після відгуку наукового керівника до слова були запрошені офіційні опоненти (професор Дмитро Степовик та протоієрей Ярослав Романчук). Прослухавши характеристику, свої пояснення та промову сказав сам пошукач, який розповів про дисертацію, її актуальність, про виконану роботу над перекладом з грецької мови на українську деяких документів та хронік того періоду, котрі до цього часу ще не були перекладені.
Наступним на розгляд Вченої Ради подав свою роботу аспірант КПБА Головков Андрій Валентинович. Тема дослідження: «Погляд на соціальне служіння Римо-Католицької та Православної Церкви у світлі Есхатології». У вступній промові пошукач зазначив, що тема цього дослідження є новою, оскільки дуже мало є напрацювань, в яких би соціальне служіння висвітлювалось в есхатологічному вимірі. Науковий керівник – протоієрей Костянтин Лозінський. Офіційні опоненти – професор протоієрей Петро Зинич та професор Дмитро Степовик.
Останнім захищав своє дослідження аспірант КПБА Хром’як Андрій Петрович. Тема дисертації: «Еклезіологія святителя Григорія Палами та його вчення про обоження і спасіння». З характеристикою дисертації виступив науковий керівник протоієрей Володимир Сміх. Після куратора виступили офіційні опоненти – професор протоієрей Петро Зинич і архімандрит Лаврентій (Живчик).
Прослухавши кожен захист, Вчена Рада присудила всім здобувачам вчену ступінь кандидата богословських наук. Також Вчена Рада академії прийняла рішення про надання пошукачам в майбутньому тем для дисертацій у напрямку дослідження нашої української богословської думки, оскільки вітчизняні богословські твори є вивчені надзвичайно мало.
–
–
–
–
–
–
–